Klachten en retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle producten van Foto Poster Shop.nl zijn maatwerk. Dit betekend dat officieel gezien het standaard herroepingsrecht vervalt. Maar ook wij zijn mensen. Het is dus mogelijk om je bestelling bij ons te retourneren. Voor een goede afhandeling van het retourproces verzoeken wij je vriendelijk contact te zoeken met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ruilen?

Het is helaas niet mogelijk je bestelling te ruilen. Foto Poster Shop.nl is namelijk een webwinkel zonder voorraad. Dit wil zeggen dat wij redelijkerwijs dus geen alternatief in huis hebben om jouw bestelling mee om te ruilen. De verkooppunten van Foto Poster Shop.nl zijn niet verplicht een product te ruilen. Dit is een kwestie die per onderneming verschilt.

Hoe worden jullie beoordeeld?

Onze webwinkel is aangesloten bij het Webwinkel Keur Merk platform. Dit is een onafhankelijk platformen dat beoordelingen organiseert, bemiddeld in geschillen en onze winkel jaarlijks controleert op veiligheid en wettelijke correctheid. Zo ben jij als consument er ten allen tijden van gegarandeerd dat je bij ons op een veilige manier kunt winkelen.

Hoe is de garantie geregeld?

Foto Poster Shop.nl is Webwinkel Keurmerk lid, derhalve zijn op alle bestellingen bij Foto Poster Shop.nl de wettelijke garantie van toepassing (wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten).

Wat is mijn heroepingsrecht?


U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €7,50 - €29,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@fotopostershop.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fotopostershop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Raadpleeg dan onze klantenservice. Hier hebben wij alle informatie voor je op een rijtje gezet. Wellicht vindt je daar wat je zoekt.

Klantenservice

Klachten en retourneren

Alle producten van Foto Poster Shop.nl zijn maatwerk. Dit betekend dat officieel gezien het standaard herroepingsrecht vervalt. Maar ook wij zijn mensen. Het is dus mogelijk om je bestelling bij ons te retourneren. Voor een goede afhandeling van het retourproces verzoeken wij je vriendelijk contact te zoeken met onze klantenservice.